Bluebella: grensverleggend en smaakvol

‹ Terug naar overzicht
Geplaatst op:

Bluebella is voor consumenten en winkels die durven. Het merk is grensverleggend maar altijd smaakvol. Niets voor niets is Bluebella in het Verenigd Koninkrijk ‘Merk van het Jaar’ geweest.

BluebellaOok de marketingafdeling heeft met de vernieuwende en consistente aanpak voor de nodige verrassingen gezorgd. De najaarscollectie van Bluebella bouwt verder op het succesvolle concept van NOS-‘basics’ en een tintelende seizoenscollectie. Emily Bendel en haar team weten telkens nieuwe inspiratiebronnen te vinden en het lijnenspel in haar collecties is ongeëvenaard. Wat nog niet iedereen weet, is dat de More-collectie tot 90J gaat. Daarmee hebben grotere maten ook toegang tot een fantasievolle en inspirerende collectie. Nastja Judkina: “Ik merk dat er soms geaarzeld wordt om Bluebella in te kopen, maar de consumentenreacties die erop volgen zijn zo geweldig dat achteraf bijna iedereen blij is. Dat komt zeker ook door de fantastische verkoopprijzen. Voor beha’s zijn die bijvoorbeeld gemiddeld € 50. Met veel plezier presenteren we dan ook de herfst/wintercollectie bij ons in de showroom of bij de klanten ‘thuis’.”

BodyZone Agency
Tel.: 06-41610063
nastja@bodyzoneagency.com