Internationale lancering Zero Fee

‹ Terug naar overzicht
Geplaatst op:

Sloggi heeft in 2016 alleen al in Japan meer dan 1,75 miljoen stuks verkocht en zal het ongeëvenaarde comfort van de revolutionaire Zero Feel Bralette en Bra-top in de lente/zomer van 2018 in het Verenigd Koninkrijk presenteren. Deze revolutionaire serie is de volgende stap in de evolutie van de beha. De tijd waarin ondergoed je lichaam in een bepaalde vorm dwong is voorbij: Zero Feel past zich aan jouw vorm aan en voelt aan als een tweede huid. Dat ziet er niet alleen geweldig uit, maar biedt daarnaast ongeëvenaard comfort. Zero Feel is gemaakt van innovatieve Japanse 40-gauge stof (gepatenteerd tot 2020) en maakt gebruik van unieke technologie om zachtheid van topniveau te combineren met 360° rekbaarheid voor complete bewegingsvrijheid. En: doordat er geen naden of labels zijn, heb je nooit last van strepen of irritatie. Anna Stark, hoofd marketing Sloggi regio Noord: “Door de nadruk te leggen op de kernwaarden van Sloggi – innovatie en echt comfort – hebben we een product ontwikkeld waarmee vrouwen niet in een keurslijf worden geperst, zodat ze zich zelfverzekerd kunnen voelen en gelukkig met wie zij zijn. Comfort is de nieuwste modetrend, nu consumenten alles uit het leven willen halen. We zijn verheugd met dit innovatieve product op de markt te kunnen inspelen op deze trend.”De Zero Feel-serie bestaat uit een Bra-top en een Bralette, plus slips in de modellen Hipster en Brazil. De maten variëren van XS-XL afhankelijk van de stijl, met een breed palet aan kleuren dat geschikt is voor de hele dag. Permanent verkrijgbare kleuren zijn Black, Gris (grijs) en Cognac (dieproze). De zomerkleuren zijn Laguna, Deep Blue Sea, Pink Grapefruit Jam en Lovely Orange.

Meer informatie: www.sloggi.com