Chantelle lanceert nieuwe lijnen

‹ Terug naar overzicht
Geplaatst op:

Het ‘zijn’, ofwel ons bestaan, is de grootste inspiratiebron geweest bij het ontwerpen van de nieuwe herfst/winter 2019-collectie van Chantelle. Hierbij zijn nuances van identiteit in kaart gebracht en vertaald naar de nieuwe lijnen van het Franse lingeriemerk. Het werd een zoektocht naar innerlijke rust en harmonie en een streven om de waarheid van ons bestaan te vinden. Het resultaat is terug te zien in de SoftStretch-collectie en de vijf nieuwe lijnen die Chantelle lanceert.

In de nieuwe campagne, die geschoten is door Renaud Cambuzat, is gespeeld met licht, textuur en vorm. Het vangt de zachte stilte van reflectieve momenten: het begrijpen van momenten en die betekenis geven. Met het vertegenwoordigen van de veelzijdige vrouwen van vandaag blijft Chantelle komend seizoen opnieuw definiëren wat een lingeriemerk ook kan zijn door traditionele lingeriecodes en de bestaande schoonheidsidealen uit te dagen. De bekende SoftStretch-lijn zal dit najaar ook weer terug te vinden zijn in de collectie. Naast nieuwe kleuren, zoals raspberry, aubergine, framboise en dark blue, worden er ook een aantal nieuwe items gelanceerd. Onder meer een high waisted mid-thigh shorts, high waisted thong, padded bralette en padded v-neck top.

SoftStretch Logo-lijn

ChantelleTot slot is er ook een SoftStretch Logo-lijn ontworpen, met een boyshorts en T-back crop. De setjes uit de nieuwe Between the lines-lijn voorzien van subtiele strepen. De verticale banen maken de lingerie een tikkeltje sportief, maar zeker ook elegant. Mesh meets lace in de nieuwe Euphoria-collectie. De items van de Instants-lijn zijn op een aantal vlakken voorzien van mooi bloemenkant, terwijl de rest van de lingerie bedekt is onder een fijn gaasjesstof. Vrouwelijk, sexy en sierlijk zijn de sleutelwoorden die de Shadows-lijn als beste beschrijven. Er is gebruik gemaakt van mooi kant en speciale kleuren. Spirit is de laatste nieuwe lijn die aan de collectie is toegevoegd. Deze modellen krijgen een flirty randje door de combinatie van verschillende soorten mesh en kant. Het lingeriemerk brengt modellen uit voor alle vrouwen. De beha’s lopen van cup A tot cup H, met een omvang van 70 tot 100. De slips zijn verkrijgbaar vanaf maat 36 tot 52.