Chantelle Lingerie wint Innovation of the Year-Award

‹ Terug naar overzicht
Geplaatst op:

Tijdens de uitreiking van de UK Lingerie Awards won Chantelle Lingerie (CL) de Innovation of the Year-Award. Het Franse lingeriebedrijf haalde deze prestigieuze award binnen dankzij de one-size-fits-all Soft Stretch-slips die onlangs geïntroduceerd werd binnen de collectie van Chantelle. Mary Cameron, UK country manager (managing director) van CL, nam de award in ontvangst en sprak het publiek toe: “We zijn heel erg blij dat we deze prijs en erkenning hebben gekregen van de branche. Soft Stretch is een innovatief product dat voor iedereen voordelen biedt. Het succes van de lijn wordt mede mogelijk gemaakt door het enthousiasme van onze geweldige detaillisten. Wij stellen hun steun heel erg op prijs.”

De Soft Stretch is een one-size-fits-all-collectie. Deze onderstukken, waaronder een slip, een hipster, een string en een broekje met hoge taille, zijn gemaakt van elastische materialen waardoor de producten voor elke vrouw perfect zitten – of ze nu maat 34 of 44 hebben. Daarnaast zijn de producten ook gemaakt van een ultrazacht, comfortabel materiaal en zijn ze onzichtbaar door de naadloze afwerking. Vanuit alle hoeken in de wereld kwamen positieve en indrukwekkende reacties, wat resulteerde in een verkoopboost. In 2017 zijn er zo’n 1 miljoen stuks verkocht. In eerste instantie was de Soft Stretch-lijn verkrijgbaar in twee tot vier basiskleuren. Door het groeiende succes is de lijn nu verkrijgbaar in veel meer kleuren, afhankelijk van het seizoen. De SS18-collectie bevat nieuwe lingeriestuks, namelijk een crop top, een hemdje en een body.