Drukbezochte zomereditie LingeriePRO

‹ Terug naar overzicht
Geplaatst op:

De 38 ste editie van de LingeriePRO in Antwerpen is zeer succesvol geweest. De bezoekers van de LingeriePRO zijn ondergedompeld in zomerse sferen met het campagnethema: Sun, sea, my beachwear and me.

Tijdens de drukbezochte zomereditie is er traditiegetrouw, naast corsetterie, veel badmode getoond. De nieuwste voorjaar/zomer 2020 collecties zijn extra in het zonnetje gezet. Er zijn meer dan driehonderd collecties getoond die enthousiast zijn ontvangen door de bezoekers.
LingeriePRO is een belangrijk platform voor modewinkels en lingeriespeciaalzaken om nieuwe contacten te leggen, inspiratie op te doen en orders te schrijven. De organisatie blijft vernieuwen, maar houdt ook vast aan datgene waarin wordt geloofd. Zo is iedere bezoeker gastvrij ontvangen met een warm welkom, hapje en drankje. Innovatief was The Silent Fashion show. Tijdens dit event hebben diverse merken hun collectie aan het publiek getoond dat via een hoofdtelefoon de hele show kon beleven. Met The Silent Show is een perfecte oplossing gevonden om een show te presenteren zonder andere beursbezoekers te storen tijdens hun aankopen. De organisatie kijkt dan ook tevreden terug op een geslaagd event. De volgende editie van de LingeriePRO vindt plaats op 26 en 27 januari 2020.

Foto’s Studiophie.com