Internationale campagne Triumph: #TogetherWeTriumph

‹ Terug naar overzicht
Geplaatst op:

Triumph, een van ‘s werelds meest toonaangevende lingeriemerken, lanceert een wereldwijde campagne genaamd #TogetherWeTriumph. De campagne focust zich op empowerment onder vrouwen en de erkenning van zusterschap en saamhorigheid. De campagne verschijnt op televisie, internet en social media. De kracht van vrouwen staat centraal.

Al meer dan 130 jaar ondersteunt Triumph vrouwen met hun producten, geeft hen dat ultieme gevoel van zelfvertrouwen en biedt ze een passende oplossing voor alle vrouwelijke vormen en maten. #TogetherWeTriumph is een viering van vrouwen over de hele wereld. Want wanneer vrouwen elkaar ondersteunen, kunnen ze de wereld aan. De nieuwe campagne is een statement van empowerment en van kracht, weerspiegelt in een video van ‘real life’-momenten waar sympathie en begrip voor elkaar hebben in elke korte scene uitgelicht wordt. De video begint met een vrouw die een andere vrouw helpt met haar peuter, gevolgd door een vriendin die de ander te hulp komt en haar hand uitsteekt om haar op te trekken. Het toont ook een momentopname tijdens een huwelijk: een-voor-eenmomenten die aantonen dat vrouwen samen sterker zijn en nóg sterker staan wanneer ze dagelijks ondersteund worden door Triumph. Triumph’s managing partner Markus Spiesshofer vertelt: “Het is geen geheim dat achter elke vrouw een andere vrouw staat die haar inspireert en helpt en dit is ook wat we willen vieren. Het is ook een viering van onze Triumph-familie, van onze medewerkers over de hele wereld die constant bezig zijn met innoveren en lingerie te produceren met elk type vrouw in gedachten. Deze boodschap van female empowerment vinden we ontzettend relevant en verdient dan ook onze steun.” Suzanne McKenna, head of brand vult aan: “Onze campagne in 2018 heeft een digitale en social focus, die we zullen aandrijven om op een dieper niveau met onze consumenten in contact te komen. Door opzettelijk afstand te nemen van een productgerichte campagne, heeft dit ons een nieuw perspectief gegeven voor communicatie via al onze kanalen.”