KWF-prijs voor Ace-Eleven

‹ Terug naar overzicht
Geplaatst op:

Het Nederlandse protheselingerielabel Ace-Eleven heeft een challenge gewonnen die was uitgezet door het KWF onder de noemer ‘Betere kwaliteit van leven na kanker’.

Een op de zeven vrouwen krijgt met borstkanker te maken. Na genezing een goedpassende leuke beha vinden wordt dan een missie. Lonneke Demoed van AceEleven, al op jonge leeftijd ervaringsdeskundige, werd als ontwerper uitgedaagd een collectie te ontwerpen die het ware lingeriegevoel in combinatie met een perfecte pasvorm en modieuze uitstraling in zich heeft. Ace-Eleven gebruikt haar eigen ontwikkelde ‘cross sternum-cup’ in de beha’s die het borstbeen perfect afsluit, en welke in verschillende vormen verkrijgbaar is.

Daarnaast ontwikkelt Ace-Eleven een lichtgewicht prothese die laag in prijs is. Deze prothese kan gewoon in de wasmachine met de beha mee worden gewassen. “Uit zestig challenge-inzendingen mochten tien bedrijven hun idee pitchen. Wij zijn heel blij dat Ace-Eleven met haar eigentijdse benadering van protheselingerie de challenge heeft gewonnen”, aldus Lonneke Demoed. Meer informatie: www.ace-eleven.com.

Ace-Eleven

kwf