Livera: ‘Fits the way you feel’

‹ Terug naar overzicht
Geplaatst op:

Livera is onlangs gestart met een tv-campagne. Het doel van de campagne is om aan de Nederlandse vrouwen te laten zien, dat Livera voor elke ‘mood’ de juiste lingerie heeft. Vandaar ook de quote: ‘Livera; fits the way you feel’. De tv-campagne wordt ondersteund met de promotie: Shop je 2de bh met 50 procent korting.

 

Livera, behorend tot dé bodyfashionspeciaalzaken van Nederland, streeft naar de nummer-één-positie in het middensegment van de bodyfashionmarkt. Met ruim honderd winkels en een webshop is Livera al bijna vijftig jaar een begrip in bodyfashion in Nederland. Livera heeft een naamsbekendheid van 97 procent én wordt hoog gewaardeerd door vrouwen van alle leeftijden om haar kwaliteit, betrouwbaarheid en expertise.

Nieuwe koers Livera

Met de overname door Groupe Chantelle in 2014 heeft Livera een nieuwe koers ingezet. Het Franse familiebedrijf is eigenaar van de merken Chantelle, Passionata, Femilet en Chantal Thomass. Livera biedt moderne en comfortabele bodyfashion die ervoor zorgt dat iedere vrouw zichzelf zelfverzekerd en mooi voelt.