Livera creëert lokaal clubgevoel met hockey dames

‹ Terug naar overzicht
Geplaatst op:

Retailketen Livera, met ruim honderd speciaalzaken op het gebied van lingerie, nacht- en badmode, heeft zich sinds 2019 voor drie seizoenen verbonden aan de Hoofdklasse Hockey Dames. Als naamgevend partner van de nationale Hoofdklasse is Livera volop zichtbaar bij de lokale hockeyverenigingen. 

De Livera ondernemers zijn met achttien hockeyverenigingen een intensief partnership aangegaan waardoor zij lokaal maatschappelijk betrokken zijn. “We hebben zin in het tweede deel van het hockeyseizoen dat op 1 maart van start is gegaan. Er zijn op lokaal niveau mooie samenwerkingen ontstaan waardoor Livera bijdraagt aan het lokale clubgevoel. Daarnaast willen we als naamgevend partner een bijdrage leveren aan de wereld om ons heen en het belang van sporten benadrukken”, aldus algemeen directeur Ruud Jacobse. 

Partner dameshockey 

“Het partnership met de Livera Hoofdklasse Hockey Dames biedt Livera ook voor de lokale marketingactiviteiten een unieke kans”, aldus marketingmanager Carolien Wenderich. “Meer dan 60 procent van alle hockeyers is vrouw. Bij verschillende hockeyverenigingen is Livera goed zichtbaar door bijvoorbeeld de boarding langs het veld maar ook door de interview backdrops die na de wedstrijd gebruikt worden. De hockeydames weten de weg naar onze winkels te vinden en dragen uiteraard allemaal de Livera-sportbeha.”

Totstandkoming 

In de Livera Hoofdklasse Hockey Dames strijden twaalf clubs om de felbegeerde landstitel. De beste hockeycompetitie ter wereld voor dames is onder meer te zien via de mediapartners Ziggo Sport, NOS, Eyecons.com en hockey.nl. Nieuw in de tweede helft van dit seizoen is de wekelijkse livewedstrijd uitzending bij Ziggo Sport en de serie Clubhouse Stories by Livera op eyecons.com en hockey.nl waarin dames uit de Livera Hoofdklasse Hockey vertellen over hun Guilty Pleasures.