Metamorfose Ten Cate

‹ Terug naar overzicht
Geplaatst op:

Ten Cate heeft een metamorfose ondergaan, waarbij de collecties, maar ook de huisstijl een fikse update hebben gekregen. Het ondergoedmerk heeft een verbeterde Basic collectie en twee nieuwe lijnen geïntroduceerd.

Met de nieuwe collectie Fine, voor mannen en vrouwen, wordt een jongere doelgroep aangesproken. Met HOME & NIGHT breidt het merk de collectie voor kids uit. Ten Cate heeft voor deze collecties samengewerkt met fashion fotograaf Paul Bellaart. Het ondergoedmerk houdt vast aan de sterke waarden van het merk. Hoogwaardige kwaliteit en draagcomfort staan hierin centraal met als uitgangspunt ‘Alles begint met een goede basis’. Want, de missie van oprichter Loets ten Cate staat 65 jaar later nog altijd als een huis: ‘ten Cate biedt kwaliteit voor iedereen’. Producten die goed zijn en goed blijven. Door het merk meer premium te positioneren en verschillende collecties te lanceren, wil ten Cate het meest gewaardeerde Nederlandse ondergoedmerk van Europa worden. Ten Cate  was één van de eerste die na de oorlog de populaire nylonkousen produceerde buiten de Verenigde Staten en uitgroeide tot een gevestigde naam in heel Europa. De rondbrei techniek voor kousen werd al snel toegepast op het ondergoed waardoor het merk een voorloper werd in naadloze katoenen ondermode. Hele generaties zijn opgegroeid met Certifit en Certiform ondergoed van ten Cate.