Nederlands topmodel Romee Strijd nieuw gezicht Seafolly

‹ Terug naar overzicht
Geplaatst op:

Het nieuwe gezicht van de Seafolly-campagne is niemand minder dan het Nederlandse supermodel Romee Strijd. De campagne is geschoten door een van de meest invloedrijke fotografen uit de industrie, Gilles Bensimon, in de Australische Gold Coast. De beelden roepen een gevoel op van eindeloze zomers aan het strand. Dat is het gevoel dat centraal staat in de Seafolly-campagnes sinds de oprichting in 1975. De nieuwe, energieke campagne met Romee Strijd is op 9 september gelanceerd in twintig landen.

 

Het is een logische keuze dat Romee Strijd het nieuwe gezicht is van Seafolly. Sinds haar debuut in de mode-industrie heeft zij voor grote high-endmodehuizen gewerkt, zoals Louis Vuitton, Prada, Fendi, Chanel, Céline en Saint Laurent. Niet te vergeten haar titel als Victoria Secret Angel sinds 2014. Romee presenteert een mix van fashion forward-ontwerpen die staan voor een edgy stijl en zelfverzekerdheid uitstralen. Dit zorgt zeker voor een statementlook.

Nieuwe collectie

De nieuwe collectie is on trend en de campagne lanceert met het energievolle Desert Flower-verhaal, waarbij de kleur Hot Chilli samengaat met een subtiele ruffle en het klassieke one shoulder silhouet. Daarnaast showt Romee een grote range van heldere tinten in de Active Swim-collectie. Denk aan Buttercup Yellow, Electric Blue, Dalia en Vivid Green. De Shine On-collectie is om in te schitteren met hoge uitgesneden broekjes en bandeautops.

Het meest opvallende verhaal uit deze collectie is Water Garden. Deze lijn is gemaakt van hoge kwaliteit gerecyclede nylonweefsels. Wat aantoont dat wat goed is voor de planeet, ook goed is voor de geest.

Seafolly

Seafolly biedt zwem- en strandkleding gebaseerd op erfgoed, kwaliteit en stijl. Het merk is te koop in meer dan 2.700 winkels in 41 landen, via zijn eigen kanalen, toonaangevende retailers en grote websites. In Nederland is Seafolly te verkrijgen in onder andere De Bijenkorf Amsterdam, Den Haag en Rotterdam, en online via Chilly, Wehkamp, Orange Bag, De Bijenkorf en Anna Diva.