Bij het Nederlandse bedrijf Zulk, bekend van de merken Beachlife en Cyell, is Marloes Heijmans benoemd tot algemeen directeur van Beach House en María Aracil tot algemeen directeur van Cyell. De afgelopen twee jaar hebben beide modemerken Beachlife en Cyell gepresteerd onder leiding van algemeen directeur Ella Wiersma en commercieel directeur Marloes Heijmans.
Ella Wiersma treedt uit de directie. Vanwege haar jarenlange expertise en toewijding bij de bedrijven blijft zij in een adviserende rol verbonden aan Zulk. Om de verschillende merkidentiteiten nog beter te kunnen bewaken is de strategische keuze gemaakt om de leiding en eindverantwoordelijkheid per merk te splitsen.
Marloes Hermans
De tot algemeen directeur Beach House benoemde Marloes Heijmans gaat zich –met haar jarenlange expertise in de (body)fashion/sportbranche en sterke commerciële visie – volledig focussen op het swimwearmerk Beachlife. “Met het huidige Beachlife-team wil ik het merk verder internationaal op de kaart zetten door korter op de trends te zitten in de ontwikkeling van de collecties en de focus te leggen op een perfecte pasvorm binnen een commerciële prijs-kwaliteitverhouding. Tegenwoordig zijn consumenten heel kritisch en willen verrast worden. Je moet een woweffect creëren om de consument tot aankoop over te laten gaan, zowel offline via retailers als online. Met dit in ons achterhoofd ontwikkelen we onze nieuwe collecties en positioneren we het merk Beachlife sterker in de markt.”
María Aracil
María Aracil, de nieuwe algemeen directeur van Cyell, is dankzij haar 25-jarige carrière een expert in de mode-industrie met een speciale focus op badkleding. “Ik ben vereerd en ik ben het bestuur dankbaar voor de kans om leiding te geven aan deze uitzonderlijke organisatie. Als een betrouwbaar merk willen we samenwerken met al onze retailers om te voldoen aan de hoge verwachtingen van de hedendaagse klant en om te blijven werken aan innovatie en betrokkenheid. Bij Cyell zijn we toegewijd aan onze bestaande klanten, maar tegelijkertijd willen we nieuwe klanten aantrekken en betrokkenheid tonen.”