Nieuwe leasurewear en damesondergoed bij JellyCoe

‹ Terug naar overzicht
Geplaatst op:

JellyCoe is ontwerper, fabrikant en leverancier van speelse, trendy en kwalitatieve nightwear, bodywear, beachwear en accessoires voor baby’s, kinderen en volwassenen. De collecties worden op de markt gebracht onder de merknamen Woody, Lords&Lilies en Manned. Het Belgische bedrijf heeft haar roots in Gent en is in 1993 opgericht. De merken worden verkocht bij ruim vijfhonderd verkooppunten in de Benelux. Er is nieuws onder de zon bij zowel Lords&Lillies als het merk Woody. Naast sleepwear en homewear breidt Lords&Lilies uit met leisurewear. Woody introduceert een nieuwe collectie damesondergoed genaamd ‘Pure Essentials’.

Lords&Lillies breidt uit met een compacte collectie die bestaat uit comfortabele outfits, uitgevoerd in een tijdloze sporty look en in zachte american cotton. Perfect om zowel binnens- als buitenshuis te dragen. Twee kleuren spelen de hoofdrol: melé grijs en donkerblauw. De collectie bestaat uit leuke sweaters en joggingbroeken met cuffboord, bomberjasjes en T-shirts met lange mouwen. Een hippe, loose fit-jurk maakt de collectie compleet. www.lordsandlilies.be

Woody is bijna 25 jaar onafgebroken marktleider in België in de categorie slaapmode en bodywear voor baby’s, kinderen en volwassenen. Woody is uitgegroeid tot een gerenommeerd en zeer geliefd merk. ‘Eens Woody, altijd Woody’ is geen loze belofte. Met deze knowhow en jarenlange expertise als bagage kon de ontwikkeling van damesondergoed niet uitblijven. Voor het ontwerp van ‘Pure Essentials’ heeft Woody niets aan het toeval overgelaten om het draagcomfort te maximaliseren. Voor de materialen is gekozen voor een combinatie van 92 procent natuurlijk pimakatoen en 8 procent elastaan. Pimakatoen uit Peru heeft een sterkere en fijnere vezel waardoor het veel zachter is en meer glanst. De toevoeging van elastaan is een must voor de elastische rekbaarheid. Het ondergoed voelt als een tweede huid en is tegelijkertijd heel erg verfijnd en vrouwelijk. Er is een topje met spaghettibandjes en een singlet. Afhankelijk van het lichaamstype en de persoonlijke voorkeur kan gekozen worden uit een bikinislip, hipster, comfortslip of -short. Wit en zwart als basiskleuren spreken voor zich, maar ook het nieuwe blauwgrijs wordt een must have en past bij heel veel huidtypes. Alle slips worden als tripack verkocht, de topjes per stuk. ‘Pure Essentials’ van Woody heeft een hoog ‘feel good’-gehalte en dat uit zich duidelijk in de campagne waar codewoorden als ‘intimiteit, gelukkig, welbehagen, joie de vivre, naturel en relax’ van de foto’s spatten. De collectie zal in mei-juni in de winkels verkrijgbaar zijn. www.woodyworld.com