Seafolly brings on the good vibes only

‹ Terug naar overzicht
Geplaatst op:

Dit seizoen inspireert Seafolly ‘to live fearlessly and free’ met een twist op hun klassiekers. Bring out the good vibes met gewaagde nieuwe kleurtjes en vormen. Geniet tot de zon ondergaat in een perfecte pasvorm die de draagster zelfvertrouwen geeft. “De fotoshoot vond plaats in onze eigen ‘achtertuin’. De glinsterende wateren van de bekende kustlijnen, Bronte en Bondi zijn het toneel van een iconische Australische zomer. Lokale schoonheden Harmony A’Bell en Rafaella ‘Rafa’ Consentino stralen de unieke Australian summer attitude uit die we wilden vastleggen met de campagne, good vibes only”, aldus Seafolly. 

Seafolly is geboren op de stranden van Sydney in 1975. De zwem- en badkleding van het merk is gebaseerd op erfgoed, kwaliteit en stijl. Het motto: ontdek, zoek en leef het leven in badkleding die dit ondersteunt.

Musthaves van dit seizoen

De musthaves van dit seizoen? Seafolly gooit het klassieke streepjespatroon overboord met leuke gewaagde kleurencombinaties. Deze zorgen voor een high-energy effect. Daarnaast kenmerkt een mix van twee frisse kleuren de ‘In he Loop’ athleisuretrend van Seafolly. Door de hoekige colourblocking ontstaat een gym-to-swim-look. Seafolly zet alvast de toon voor de zomer met onder meer een Brazilian bikinibroekje in combinatie met een bustier bandeautop. Het merk is verkrijgbaar in meer dan 2.700 winkels in 41 landen, via haar eigen kanalen, toonaangevende retailers en grote websites.