Spectaculaire lancering boxershortmerk IAmToro

‹ Terug naar overzicht
Geplaatst op:

Acteur en ondernemer Everon Jackson Hooi lanceerde onlangs zijn nieuwe boxershortmerk IAmToro met een groots feest in de Hangar te Amsterdam. In een persoonlijke speech legde Everon uit dat het bij IAmToro draait om wilskracht en doorzettingsvermogen. Niet bij de pakken neer gaan zitten, maar opstaan en doorgaan.

 

Tijdens de spectaculaire ceremonie werd onder begeleiding van de IamToro-soundtrack, geproduceerd door Sidney Samson, de collectie onthuld aan een uitzinnig publiek. Het nieuwe label focust zich voornamelijk op boxershorts, maar biedt ook caps, T-shirts en hoodies. IAmToro wil mannen inspireren om te putten uit eigen kracht en gelooft dat er succes is voor iedereen.

Uitgebreid getest

Everon en zijn twee partners Marc van Eck en Roland Ykel werkten ruim een jaar aan de ontwikkeling van de perfecte boxershort. Hierbij werd de hulp ingeroepen van de doelgroep die de samples konden uittesten. “We hebben heel wat samples versleten voordat we helemaal tevreden waren”, aldus Everon. De atletisch gesneden broek is iets hoger van achteren waardoor een bouwvakkersdecolleté voorgoed verleden tijd is en de speciale IAmToro belijning benadrukt de been- en bilspieren. De voorkant is juist iets lager en de zachte stof en comfortabele pouch zorgen voor optimaal draagcomfort. De broek is daarmee vernieuwend en toegankelijk te gelijk. De zogenaamde revealcollectie zit heel dicht op het merk: de kleuren zijn zwart, grijs, rood en wit en in de prints wordt gebruikgemaakt van het merkicoon en het logo. Dit zorgt voor een herkenbaar en samenhangend merkbeeld.

Modellen

IAmToro kwam voor de lancering al regelmatig in het nieuws. Zo kreeg merk de nodige media-aandacht voor de ongebruikelijke casting. De modellen werden niet uitgekozen op hun uiterlijk, maar vooral op hun verhalen over doorzettingsvermogen. De verhalen van de modellen worden gebruikt in social media en op de site https://iamtoro.shop om anderen te inspireren. IAmToro-boxers zijn te koop in de eigen webshop en op bol.com waarmee het merk een samenwerking is aangegaan.