Wacoal Europe ondersteunt partners met digitale hub

‹ Terug naar overzicht
Geplaatst op:

Wacoal Europe introduceert een nieuwe digitale content hub en een trainingsprogramma om haar wereldwijde partners online te ondersteunen. De belangrijkste doelstelling is om de retailpartners en leveranciers te helpen informatie te vinden waarnaar zij op zoek zijn en ervoor te zorgen dat deze doelgroep zich nog meer verbonden voelt met het merk. Wacoal Europe besloot hiertoe na de vele positieve reacties van de partners voor meer digitale ondersteuning.

“Digitaal actief zijn is heel belangrijk en essentieel om voorop te kunnen blijven lopen”, aldus Ann-Marie Manley, hoofd brand & marketing van Wacoal Europe. “We waarderen de support van onze retailpartners bijzonder en we zien het als een enorme kans om via deze digitale ondersteuning, onze merken optimaal te promoten. Het doel is uiteindelijk om onze bedrijven samen verder te kunnen laten groeien.”
wacaol lingerieOm de bestaande trainingen zoals b2b-site, fit-school en bra-fit nog verder te verbeteren, hoopt Wacoal dat de digitale trainingsprogramma’s de kennis en motivatie zullen vergroten, om meer gebruik te maken van digitale kanalen ter verbetering van een bedrijf. De hub, die wereldwijd kan worden gebruikt door de partners van Wacoal Europe, wordt gelanceerd in het Engels, Frans, Duits, Spaans, Nederlands en Pools. De gebruikers hebben onder meer toegang tot handige digitale media gidsen met speciale hulpprogramma’s voor het trainen en adviseren over gebruik en beheer van sociale media, betaalde media en websites.

Digitale toolkits

Ook zijn digitale ‘tool kits’ beschikbaar voor de merken Wacoal, Fantasie, Freya, Elomi en Goddess. Deze bestaan uit beeldformaten voor websites, e-mailsjablonen en social media platforms om ervoor te zorgen dat partners de Wacoal Europe-merken op al hun digitale kanalen kunnen vertonen. Verder worden er middelen voor sociale media geleverd, waaronder productfoto’s, specifieke berichten voor nieuwe ontwerpen en vormen, animaties en sjablonen, die eveneens op de sociale kanalen kunnen worden gebruikt.